Dirka po Sloveniji tudi promocijska zgodba o uspehu

Projekt sodelovanja z Eurosportom težak pol milijona evrov

8:05

Včeraj se je končala jubilejna, 25. kolesarska dirka po Sloveniji, ki je imela pomembna poglavja tudi na Celjskem. Prav v naših krajih smo videli najbolj razburljiv boj za etapne zmage in zeleno majico, ki je po veličastnih predstavah našega asa Primoža Rogliča ostala doma. Jubilejna slovenska pentlja pa ni bila samo tekmovalni uspeh, marveč tudi velik organizacijski in promocijski uspeh.

Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacija (STO) z našim šampionom Primožem Rogličem.
Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacija (STO), z našim šampionom Primožem Rogličem

Da gre pri kolesarski Dirki po Sloveniji za eno najboljših promocij države, je potrdila tudi Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije, ki si je zaključek druge etape ogledala v domači Rogaški Slatini.

Letošnja jubilejna kolesarska dirka Dirka po Sloveniji je bila tudi navijaška zgodba o uspehu. Tudi na podlagi dobre izkušnje sodelovanja z Eurosportom minulo leto?

Seveda pa je sodelovanje z Eurosportom tudi zelo zahteven finančni zalogaj:

Naša sogovornica je tudi potrdila, da je tako skupno ta projekt težek približno pol milijona evrov. A lahko rečemo le, da se je splačalo.

ROBERT GORJANC

Foto: SPORTIDA

Deli