Država potrdila gradnjo celjske vzhodne obvoznice

V naslednjih letih bo država za gradnjo namenila več kot 55 milijonov evrov

14:55

Državna direkcija za infrastrukturo (DRSI) je v spremenjeni načrt razvojnih programov na področju državnih cest in železniške infrastrukture včeraj uvrstila tudi izgradnjo težko pričakovane vzhodne obvoznice Kidričeva cesta–Polule. Z njo želi Mestna občina Celje (MOC) razbremeniti predvsem tovorni promet skozi središče mesta.

Trasa celjske vzhodne obvoznice
Trasa celjske vzhodne obvoznice

Država bo tako v skladu z načrtom razvojnih programov v naslednjih letih za vzhodno obvoznico namenila več kot 55 milijonov evrov. Prihodnje leto nekaj več kot 80 tisoč evrov, leta 2021 več kot 700 tisoč evrov, glavnino pa v naslednjih letih.

Celjska občina je z direkcijo uskladila traso, ki je po mnenju župana Bojana Šrota ekološko najbolj sprejemljiva, najkrajša, najcenejša in najbolj smiselna.

“Gre za traso od Tehnopolisa, s tunelsko povezavo do konca Skalne kleti, naprej po levem bregu Savinje do konca Polul z novim mostom pri opuščenem kamnolomu,” je povedal Bojan Šrot.

Kot so nam pred časom povedali na direkciji, je začetek gradnje predviden leta 2027. Celjska občina je podala pobudo za izgradnjo vzhodne obvoznice zato, ker se projekt tretje razvojne osi časovno zelo odmika, prometna obremenitev v središču starega mestnega jedra pa postaja vse neznosnejša in ovira razvojne načrte občine.

Celjska občina in država sta glede projekta sklenili dogovor, da bo občina poskrbela za umeščanje v prostor, država pa bo financirala izgradnjo vzhodne obvoznice.

ROBERT GORJANC

Foto: DRSI

banner-ntrc-martinovanje

Deli