Kako odgovoriti na vprašanje: »Kaj si mislite o svojem predhodnem delodajalcu?«

7:39

Ko iščete novo službo, lahko računate, da bodo delodajalci želeli slišati mnenje vaših nekdanjih nadrejenih. Na ta način bodo izvedeli marsikaj o vaših delovnih navadah in sposobnostih. In če vas na razgovoru vprašajo ravno obratno in želijo izvedeti, kako ste bili vi zadovoljni z nekdanjim šefom?
Raziskave iz leta 2018, ki jih je opravil ameriški zaposlitveni portal, so ugotovile, da kar 76 odstotkov ljudi meni, da so imeli v preteklosti »strupen« odnos z delodajalcem. Le 19 odstotkov vprašanih je odgovorilo, da nekdanjega nadrejenega dojemajo kot mentorja, samo pet odstotkov kot najboljšega prijatelja. Najslabše delodajalce so največkrat opisali z naslednjimi izrazi: željni zmage, mikromenedžerji, nekompetentni, odsotni.
Ne glede na to, kakšen odnos ste imeli s svojim nadrejenim, to ni vedno najbolje deliti z delodajalcem, ki vodi razgovor za vašo naslednjo službo. Odgovor na takšno vprašanje veliko pove o vas, ne o vašem šefu, zato ga sogovorniki na intervjujih tudi postavljajo.

Bodite pozitivni
Strokovnjaki menijo, da je pozitivnost edini pravi odgovor na to vprašanje. Če kandidat grdo govori o svojem šefu, se bo zazdelo, da je sam problem, ne delodajalec. Če ste izredno zadovoljni z njim, povejte natančno, s čim vas je prepričal in očaral.
Poudarite pozitivne vidike svojega nadrejenega in znanje, ki ste ga od njega pridobili. Če sogovornik zahteva kritiko na račun svojega kolega iz druge organizacije, se vedno potrudite in jo obrnite v pozitivno smer. Povejte, da ste kljub različnemu načinu dela uspeli najti skupni jezik.

Poudarite svoje spretnosti
Odgovor na to vprašanje sogovorniku pove, kako si želite (ali ne) biti vodeni. Rad bi izvedel, kako se boste razumeli z njim. Se bo ujel z vami? Kaj mu boste s prihodom v podjetje prinesli dobrega in tako skrbeli za dobro vzdušje?
Zapomnite si – na razgovoru ste vi, ne vaš nekdanji delodajalec, zato ne pozabite omeniti svojih spretnosti in izkušenj. Bodite osredotočeni nanje in na to, kaj ste se od delodajalca naučili. Je to mogoče upravljanje s časom, komuniciranje s strankami, vodenje sestankov?

Izkažite diskretnost in lojalnost
Ob tem vprašanju si želi delodajalec izvedeti tudi, kako se znajdete v občutljivih situacijah s strankami, sodelavci ali z drugimi. Zavedajte se, da sogovorniki vaše kritiziranje dojemajo kot nesposobnost prilagajanja različnim situacijam, še posebej tistim, ki vas presenetijo.
Če ste s predhodnim nadrejenim imeli slabe izkušnje, bodite diskretni in odgovorite, da sta bila izredno različna, ampak ste uspeli najti skupno pot in delovati v korist podjetju.

Česa ne povedati
Na razgovorih morate biti vedno iskreni, a obstajajo situacije, ki jih ni dobro deliti z zaposlenimi iz drugih organizacij. Poskusite se vedno izogibati konfliktom in negativnim temam, iz vsake situacije pa vedno izvlecite samo najbolje zase.

Mojedelo.com

narocite-nt

Deli