Mikropisove samopostrežne blagajne na Kitajskem pravi hit

Žalsko podjetje v dveh supermarketih v Šanghaju že vpeljalo svoje samopostrežne blagajne – Zaradi širitve nove zaposlitve tudi v Sloveniji

10:00
05_Janez Uplaznik med nakupom
Zadovoljen in nasmejan direktor žalskega Mikropisa Janez Uplaznik ob prvem nakupu in plačilu na samopostrežni blagajni na Kitajskem. (Foto: Mikropis Holding)

V Šanghaju na Kitajskem lahko od začetka marca potrošniki v dveh trgovinah kitajske trgovinske verige City Shop izbrano blago plačajo tudi na samopostrežnih blagajnah. Te so za kitajski trg prilagodili v podjetju Mikropis Holding. Podjetje s sedežem v Žalcu projekt izvaja skupaj s svojo kitajsko podružnico 24alife Shanghai. Pri razvoju in namestitvi sodeluje ekipa strokovnjakov iz Slovenije, vključeni pa so tudi sodelavci s Kitajske, ki bodo v prihodnje prevzeli uvajanje in podporo.
»Plačevanje blaga na samopostrežnih blagajnah je na Kitajskem pravi hit,« je zadovoljen Janez Uplaznik, direktor in lastnik uspešnega žalskega podjetja, ki v zadnjem času uspešno prodira predvsem na vzhodni trg. »Prvi dan je samopostrežno blagajno uporabilo že kar 12 odstotkov vseh kupcev.«
Podobne samopostrežne blagajne že nekaj let uporabljamo tudi v Sloveniji. V podjetjih Mikropis Holding in 24alife Shanghai so izdelke programsko uskladili z željami naročnika. Za kitajski trg so prilagodili del programske opreme, hkrati pa rešitvi dodali lastno programsko opremo, ki je rezultat slovenskega znanja in razvoja. »Kitajski trg je res zelo poseben. Zaradi jezika in navad, skratka zaradi vsega. Ker so to prve samopostrežne blagajne globalnega velikana TGCS (Toshiba Global Commerce Solutions, ki je prevzel IBM Retail Store Solutions) na Kitajskem, je ta uspeh še toliko več vreden,« pravi Uplaznik, ki je prepričan, da se od tekmecev na tem področju razlikujejo predvsem po pristopu k delu: »Ostali ponudniki blagajne ponavadi zgolj vgradijo, premalo časa pa namenijo uvajanju zaposlenih in prilagajanju kupcev.«

Usmerjeni k razvoju
Trenutno so blagajne uvedli v dveh supermarketih, v tem letu naj bi jih še najmanj v desetih. »Obenem smo še naprej intenzivno usmerjeni v razvoj poslovanja in iskanje novih poslovnih priložnosti. Za nas pomembni produkti za kitajski trg so poleg samopostrežnih blagajn tudi nakupovanje s pomočjo mobilnih telefonov, samostojno nakupovanje s pomočjo aparata Joya in običajne blagajne. Naša zadnja širitev je posledica strateške usmerjenosti na tuje trge, pri čemer pričakujemo tudi v prihodnjih letih spodbudno rast,« je še povedal direktor žalske družbe.
Mikropis Holding in z njim povezane družbe v Sloveniji ter tujini še naprej razvijajo sodobne rešitve za nakupovanje in jih uvajajo v prakso. Med njimi je tudi rešitev Mikropis Selfshopping, s katero kupec že med nakupom sam »skenira« cene in ustvarja svoj nakupni seznam ter ob odhodu iz trgovine svoj nakup le še plača. »S tem ima uporabnik boljši nadzor nad košarico in hitreje opravi storitev na blagajni,« je pojasnil Uplaznik. Rešitev, prva tovrstna v Sloveniji, je že uvedena v enem od trgovskih centrov v Ljubljani.
Širitev in zaposlovanje
Mikropis Holding je s svojimi povezanimi družbami trenutno prisoten na številnih mednarodnih trgih, med njimi s hčerinskimi družbami tudi v ZDA, Združenih arabskih emiratih, Indiji in na Kitajskem. Vse te širitve odpirajo tudi možnosti zaposlovanja v Sloveniji. Kot je napovedal Uplaznik, bodo v prihodnje najverjetneje zaposlili predvsem strokovnjake, ki bodo doma pridobljeno znanje predajali kolegom v tujini.

LK

Janez Uplaznik o prodoru na kitajski trg:

Janez Uplaznik o načrtih:

Janez Uplaznik o novih zaposlitvah:

banner-ntrc-martinovanje