5. teden: čas intenzivnih vzdržljivostnih treningov

13:54

banner akademija-fb

Kaj Akademijo zdravega življenja čaka zdaj? Vzdržljivostni treningi! Z drugimi besedami: nekateri v projektu so v prvem mesecu že izgubili telesno težo, tudi do deset kilogramov. Ampak zdaj se bo izgubljanje teže šele začelo v pravem pomenu besede. To je bistvo akademije. Postopno učenje zdravega načina življenja.

Do zdaj so pri skupinskih vadbah in vadbah doma udeleženci delali predvsem vaje za moč, se ogrevali in z aktivnostmi izboljševali kondicijo. Zdaj bodo to počeli malo drugače. Intenzivneje. Če se malo pošalimo, se bodo šele zdaj začeli potiti na polno.

Enako velja za vas, če ste se nam pridružili kot “zunanji” in če ste spremljali dosedanja navodila. 

»Vzdržljivostni trening izboljša delovanje srčno-žilnega sistema, poveča vzdržljivost mišic, vpliva na izgubo telesne teže, a tudi na počutje. Povečuje sproščanje hormonov sreče in je pomemben za ustrezno raven krvnega sladkorja,« pravi Matevž Klevže iz ekipe 24alife. Torej še več hoje, teka, kolesarjenja, plavanja …

_L3U8744

Če sledite našim navodilom je pomembno, da upoštevati pri tovrstnih treningih menjavo aktivnosti in odmora. Torej če boste hodili, boste morali nekaj minut hoditi zelo hitro, nato nekaj minut zelo počasi. Gre torej za kontinuirano vadbo. V kolikor imate naloženo mobilno aplikacijo 24alife, potem lahko strokovna ekipa tudi nadzoruje vaš srčni utrip in vam izdela individualni program. 

Pri vadbi v Akademiji zdravega življenja sta ključna OGREVANJE in RAZTEZANJE.

OGREVANJEyoung-woman-2699780_960_720

Zakaj? Ker z njim pripravimo telo na povečan napor (dvig telesne temperature).

Kdaj? Pred vsako telesno aktivnostjo.

Kako? S splošnim ogrevanjem, z dinamičnimi gimnastičnimi vajami ali s specialnim ogrevanjem (značilno za športnike).

Koliko? Sedem do deset minut.

RAZTEZANJE

MISICE

Zakaj? Ker poveča gibljivost v sklepih, sprosti mišice, poveča elastičnost tkiv, zmanjša možnost poškodb in hitreje obnavlja mišice.

Kako? Z dinamičnim raztezanjem (ogrevanje), s kratkimi raztegi ali statičnim raztezanjem (po vadbi).

SIMONA ŠOLINIČ

Strokovna navodila: Ekipa 24alife

Foto: GrupA

banner-ntrc-martinovanje

Deli