Od »brihtne« ideje do Brihteje

10:24

Rast vsakega podjetja je svojevrsten izziv. Z njim se v zadnjih letih zelo dobro spopadajo v celjskem podjetju Brihteja, katerega osnovno poslanstvo je skrb za varnost informacijske tehnologije podjetij. Poleg poslovnega in strokovnega razvoja ter rasti so vodilni kot vizijo razvoja zapisali tudi, da želijo postati zanimiv zaposlovalec. Zato so konec prejšnjega tedna pripravili dan odprtih vrat, na katerem so s sodelavci in partnerji proslavili še selitev v nove prostore.

Kot je povedal Tine Prislan, eden od treh ustanoviteljev, rast poslovanja, zaposlenih in poslovne kulture zahteva tudi rast prostora, kjer se zbrano znanje ekipe lahko širi. V osmih letih je podjetje močno preraslo začetne okvirje, tako pri poslovnih uspehih, številu projektov kot tudi zaposlenih. »Smo inovativno, storitveno usmerjeno in hitro rastoče podjetje, ki ceni in spodbuja vsako ›brihtno idejo‹. Naši delovni zapovedi sta zadovoljstvo naših odjemalcev in intenzivna skrb za zaposlene,« pravi Prislan. »Nismo podjetje, ki bi nagrajevalo samo s plačo. Res skušamo ustvariti dobro delovno vzdušje.« V podjetju se prepletata dva svetova: svet izkušenj in svet mladosti. »Želimo postati najboljši delodajalec na širšem celjskem območju za inovativen in ›brihten‹ kader. Tesno sodelujemo z izobraževalnimi institucijami, predvsem univerzami po Sloveniji. Ena od naših pomembnejših strank je Univerza v Mariboru, kjer smo s postavitvijo sistema upravljanja identitet pomagali rešiti izzive povezane z množičnim dodajanjem pravic ob jesenskem vpisu študentov. Takšno sodelovanje nam pomaga tudi pri pridobivanju kadrov,« je povedal Prislan in priznal, da je danes dober kader tudi na področju informacijske tehnologije dokaj težko najti.
V podjetju je trenutno zaposlenih 17 ljudi, do poletja se jim bodo pridružili še trije. Če bodo še naprej uspešni pri pridobivanju projektov v Sloveniji in tujini – do zdaj so projektno sodelovali že na Češkem, Madžarskem, Norveškem, v Nemčiji in Španiji, a tudi v Nigeriji – bodo zagotovo še zaposlovali. »V novih prostorih je 26 delovnih mest,« doda sogovornik.

Zadnji dve leti skokovita rast
Podjetje Brihteja je lani imelo približno 1,5 milijona evrov prometa, kar je za približno 70 odstotkov več kot v letu 2017. Tudi letos načrtuje rast, ki sicer ne bo tako velika kot v zadnjem letu. Tine Prislan ocenjuje, da bodo v letu 2019 ustvarili za približno 30 odstotkov več prometa.
A začetki pred osmimi leti niso bili lahki. Tudi pravi rezultati vsega truda in dela so vidni šele v zadnjih dveh letih, pove Prislan, ki je leta 2011 podjetje ustanovil s prijateljema Simonom Feldinom in Andrejem Zimškom. Vsi so bili zaposleni v IT-podjetjih znotraj večjih sistemov in niso imeli neposrednega stika z uporabniki. »Odločili smo se, da naredimo korak bliže uporabnikom. Ob ustanovitvi smo ugotovili, da je na celjskem še prostor za tovrstno informacijsko podjetje. Danes rezultati dokazujejo, da smo se odločili prav,« je še povedal Tine Prislan.

LEA KOMERIČKI KOTNIK
Foto: SHERPA

banner-ntrc-martinovanje

Deli