“Skrivnost” razkrita: mestne avtobuse bo vozil Nomago

Bodo poskusne vožnje letos brezplačne? Redne po novem letu po sprejemljivih cenah

15:39

Družba Nomago bo kot koncesionar izvajala linijske prevoze v Mestni občini Celje, potem ko je občina to podjetje izbrala kot vnovič edinega ponudnika na drugem javnem razpisu. Nomago bo storitve mestnega potniškega prometa opravljal za pogodbeno ceno nekaj več kot 370 tisoč evrov, poskusne vožnje pa bo z občinskimi ekološkimi avtobusi predvidoma začel še letos. Ali bodo te brezplačne še ni znano, zagotovo pa ne bodo zastonj vožnje ob rednem obratovanju, ko bo cena dnevne vozovnice en evro, tedenske pet in mesečne deset evrov.

Beli celjski mestni avtobusi, takšni kot bodo izvajali linijske prevoze, so pripravljeni na prve poskusne vožnje.
Beli celjski mestni avtobusi, takšni kot bodo izvajali linijske prevoze, so pripravljeni na prve poskusne vožnje.

Že včeraj smo na celjski občini poizvedovali, ali je postopek izbire že končan, a nismo prejeli odgovora. Neuradno smo že v včerajšnji  informativni oddaji Kronika tudi napovedali, da je postopek tik pred zaključkom. Včeraj popoldan pa je potem tudi zares bil končan.

Tudi danes na občini podrobnejših informacij o tem, v kolikšni meri sta se obe strani glede na prvi razpis uskladili pri ceni in pri drugih vsebinah iz razpisa, nismo prejeli. Prav tako nam ni uspelo dobiti sogovornika v Nomagu, ki bi nam pojasnil podrobnosti njihove ponudbe, ki je naposled uspela in ali bodo do konca leta začeli izvajati poskusne vožnje, kot so napovedali na celjski občini.

Prva ponudba presegala rezerviran denar v proračunu za leto 2019

Sicer pa še spomnimo, zakaj se je celjska občina odločila za ponovni razpis in ne za neposredna pogajanja z edinim ponudnikom na prvem razpisu torej podjetjem Nomago. Kot so nam ob objavi novega razpisa pojasnil na občini, je bil prvi postopek zaključen brez izbire zato, ker je edina prejeta ponudba presegala višino finančnih sredstev, ki so rezervirana v proračunu Mestne občine Celje za leto 2019. Poleg tega so se spremenile določene lastnosti naročila, zlasti njegovo trajanje, koncesija namreč velja samo za pol leta, ter način poračunavanja stroškov in prihodkov. S spremembo razpisne dokumentacije tako ni bilo več zakonske podlage za neposredna pogajanja s ponudnikom, ki je v prejšnjem postopku predložil ponudbo.

Kakorkoli, koncesionar je izbran, ob izgradnji novih postajališč, zagotovitvi prikazovalnikov voženj ter izgradnji polnilne postaje na zemeljski plin, o čemer smo poročali včeraj, tako izpolnjen še zadnji vsebinski pogoj. Zdaj do prve vožnje ekoloških avtobusov menda ostaja le še nekaj papirologije.

ROBERT GORJANC

Foto: MOC

narocite-nt

Deli