Takoj prenehajte početi deset neproduktivnih stvari

7:29

Do zdaj ste najverjetneje že opustili kakšno novoletno zaobljubo. Kot vsako leto, kajne? Več moram telovaditi! Več se moram boriti! Več moram »mrežiti«! Ste se v vsej poplavi novoletnih zaobljub spomnili na tiste slabe navade, ki vam odžirajo neproduktivnost?
Če želite biti bolj srečni in bolj spoštovani na delovnem mestu, se morate znebiti slabih stvari, zaradi katerih niste tako učinkoviti, kot bi morali biti.

zaposlovanje-24-01-2019Prekomerno pritoževanje
Dovolj je. Pogosto pritoževanje nad eno in isto napako v službi je utrujajoče tako za vas kot za ljudi okoli vas. To ne pomeni, da vam je mar, temveč da se preprosto ne morete sprijazniti in prilagoditi. Takšna vrsta negativnosti uničuje vašo produktivnost.

Širjenje govoric
Nihče ne mara čenč, še posebej ne na delovnem mestu. Izmišljevanje in razpredanje govoric o sodelavcih vam lahko hitro prinese slab ugled. Sprejmite vse sodelavce takšne, kot so, in poskusite z njimi sodelovati. Bi jih radi bolje spoznali? Javite se, da boste projekt oddelali prav s tistimi, ki vam gredo v nos, in ga uspešno dokončajte.

Kritiziranje drugih
Včasih bodo od vas zahtevali, da podate konstruktivno kritiko sodelavcu, kar še ne pomeni, da ste lahko do njega nesramni. Če se le da, najprej omenite pozitivno, nato šele negativno kritiko. Naj bo čim bolj opredeljena in vezana na točno določeno delovno nalogo. Besede, kot sta vedno ( »Na sestanek vedno zamujaš.«) in nikoli ( »Nikoli ne narediš ničesar prav.«), večinoma niso dobro sprejete.

Izogibanje povratni informaciji
Če dobite konstruktivno kritiko, ste lahko hvaležni tistemu, ki vam jo je predal. Povratna informacija je namreč začetek vseh šampionov. Večina ljudi se boji kritike, a vi ne bodite eden od njih. Vsako mnenje lahko uporabite za naprej.

Samokritiziranje
Pa kaj, naredili ste napako. Ideja, ki je izgledala izredno optimistična, ni obrodila sadov. Nihče ni popoln. Naj vas takšne napake ne vržejo iz tira. Sprejmite svoje napake in odgovornost zanje. Ne dovolite, da vas pohodijo, temveč vsak padec vzemite kot priložnost, da vstanete še močnejši.

Prevelika resnost
Rezultat, ki ga pri delu pokažete, je pomemben, a ni zanemarljivo niti vaše vedenje. Če življenje jemljete preresno in se spravljate ob živce ob vsaki najmanjši napaki, ne boste prišli daleč. Sprostite se malo, pošalite se kdaj. Videli boste, da boste delo opravljali z večjo vnemo.

Brez napredka
Ne dovolite, da vaša kariera obstane. Če se to zgodi, nikoli ne boste deležni napredovanja in povišice, ki bi vam v nasprotnem primeru pripadala. Poleg tega vam bo kmalu postalo dolgčas. Si to želite? Sprejmite nove odgovornosti, takšne, ki od vas zahtevajo več vložka in truda.

Izoliranje
Super je, če ste izredno predani svojemu delu, a ne dovolite si, da vam to pride v navado tudi izven delovnega časa. Poskrbite za dobre osebne odnose tako v službi kot v zasebnem življenju. »Mrežite«, obiskujte poslovna srečanja, pridružite se društvom, katerih člani so kolegi na vašem področju. Ali preprosto pojdite na kavo z nekom, ki vam lahko pomaga pri poslu.

Socialna omrežja
Nič novega ni, če zapišemo, da je izgubljanje časa na Twitterju, Instagramu in Facebooku v resnici tudi izguba produktivnosti. Razen če se vaše delo ne povezuje s socialnimi omrežji, se jim poskušajte izogibati.

Kreganje
Tudi če letos nameravate dati odpoved, poskrbite, da se ne boste poslovili v slabih odnosih. Bodite profesionalni in diplomatski, četudi bi koga najraje vrgli pod avtobus.

Ekipa MojeDelo.com

narocite-nt

Deli