»V tujini ni toliko pomembna diploma, tam je pomemben talent in to, česar si sposoben.«

15:41

22-letni Nac Noah Visočnik je fant številnih talentov – odličen športnik, nagrajen glasbenik, odličen učenec, ki se je na koncu odločil, da se bo preizkusil v manekenskih vodah. S trdim delom in predanostjo žanje uspehe v tujini, s svojo osebnostjo pa je navdušil tudi modni par Dolce&Gabbana. Ujeli smo ga na kratkem oddihu v Sloveniji, kamor prihaja po napornih snemanjih v tujini po mir in počitek, saj delo manekena ni tako idealno, kot se mogoče zdi po krasnih fotografijah v modnih revijah. »To je psihično in fizično naporno delo od jutra do večera.« Nac nam je razkril, da podobno kot manekenke tudi manekeni klonijo pod strogimi zahtevami lepotne in modne industrije ter da je vedno več anoreksičnih manekenov na modnih stezah.

DL3U6208
Nac Noah Visočnik je maneken, ki ga boste mogoče kmalu videli v Hollywoodu.

Kako se znajdete v manekenskih vodah?

Vsak začetek je težak, ne glede na to, ali si v športu, šoli ali manekenstvu. Prvič sem šel sam v tujino, kjer nikogar nisem poznal. Na prvo potovanje sem šel v Pariz. Od agencije sem dobil zgolj naslov, kje se moram zglasiti, in zemljevid mesta. Rekli so mi: »Znajdi se in prosim ne zamujaj.« Pozitivnih stvari je veliko, saj zelo hitro začneš samostojno živeti. V tujini ni toliko pomembna diploma, tam je pomemben talent in to, česa si sposoben. Cenijo vse tisto, česar Slovenci ne. Mi preveč iščemo iglo v senu, tam pa so odprti in si na podlagi pogovorov ustvarjajo mnenje o tebi. Pomembna je osebnost, ali uspeš ali ne.

Inteligenca je verjetno zelo pomembna, da se znajdeš v tem svetu?

Zagotovo. Veliko opazujem ostale manekene, da se učim od njih. Opazim, kako se nekateri, ki niso najbolj inteligentni, težje znajdejo in imajo velike probleme. Na snemanjih stranka zahteva veliko od tebe in potem se vidi, kako hitro se odzivaš, kako spoznaš, kaj želi.

Način, kako ste prišli do manekenstva, je hollywoodska zgodba.

Agenti, ki iščejo nove obraze, vsakodnevno preverijo družbena omrežja. Agent me je našel na Instagramu. Pod sliko je napisal, naj ga kontaktiram na Facebooku, in sem ga. Vprašal me je tudi, kdaj lahko pridem v Amsterdam. Čez nekaj ur sem mu napisal na Facebooku, da bom tam čez tri dni. Ostal sem tri dni, posneli smo nekaj fotografij, ki so jih poslali v Pariz, dobil sem agencijo in tako se je začelo.

Stari ste bili dvajset let in do takrat niti niste pomislili na modo in manekenstvo.

Res je. Do takrat so bili zgolj šport, šola in glasba. Moda me odkrito povedano nikoli ni zanimala. Vedno sem si želel potovati, saj nam v družini finančna situacija ni omogočala česa velikega. Manekenstvo se mi je zdelo kot rešitev, da bi spoznaval nove ljudi in kulture.

Vseeno ni enostavno vsega pustiti in iti v Amsterdam, kjer bi se lahko kaj slabega zgodilo.

Niti za trenutek nisem pomišljal. Bile so jesenske počitnice, kolega je šel poslovno na Nizozemsko in sem šel zraven. Po snemanju v Parizu so me klicali, da bi bilo dobro, če bi spet prišel v Amsterdam. Takrat sem se res moral odločiti, ali šola ali manekenstvo. Ni mi žal, da sem se odločil za slednje.

Več o Nacetovi manekenski poti si preberite v tiskani izdaji.

BARBARA GRADIČ OSET

Foto: GrupA

narocite-nt

Deli