Znova o trasi

9:24

Čeprav je glas za in proti gradnji hitre ceste proti Velenju skozi Savinjsko dolino, po burnem juliju nekoliko potihnil, so predstavniki združenih civilnih iniciativ odločeni, da se s trenutnim stanjem ne bodo zadovoljili. Na zadnjem zboru oziroma predstavitvi nove, popravljene trase sredi julija v Braslovčah so predstavnikom ministrstva in sodelujoče stroke predali precej opomb, pripomb in vprašanj ter jih pozvali, da nanje odgovorijo v petnajstih dneh. Čeprav se je rok že davno iztekel, odgovora še niso dobili. Pristojni v Ljubljani niso odgovorili niti na pismo enaindvajsetih županov. Združenje Civilnih iniciativ Braslovč, Šmartnega ob Paki in Polzele ter Vaška skupnost Podgora je tako danes dopoldan sklicalo novinarsko konferenco kjer bodo skupaj z neodvisno stroko vnovič predstavili argumente proti predlagani trasi F2-2.

“Prepričani smo, da gre za primer škodljivega, podatkovno nepodprtega in neutemeljenega umeščanja v prostor. Obstaja resna dilema o tem kako naj se ta del Slovenije razvija,” so prepričani v združenju civilnih iniciativ. Kot pravijo, so pripravili neodvisne preveritve in dokazali, da je mogoče cestno povezavo od Velenja do avtoceste A1 zgraditi bistveno hitreje in ceneje ter z manjšim kvarnim posegom v okolje. Pika Pilko iz civilne iniciative Polzela. Eden tistih, ki se je v zadnjih mesecih aktivno vključil v civilni boj je župan Polzele Jože Kužnik, čeprav bo le manjši del ceste obremenil občino, ki jo vodi. Njegova županska kolega iz Braslovč in Šmartnega ob Paki se za zdaj, ko beseda nanese na traso držita bolj ob strani, zaradi česar sta si že nakopala tudi jezo dela občanov. A Kužnik ju razume in ob tem pravi, da pa ne razume nekaterih kolegov iz Zgornje Savinjske doline in Koroške, ki z gradnjo ene ali druge trase ne bi veliko pridobili ali izgubili, še meni Kužnik.

Pika Pilko, CI Polzela

Jože Kužnik, župan Polzele

LK, foto: arhiv NT (SHERPA)

banner-ntrc-martinovanje