Andrej Poklič znova na čelu GKN Driveline

12:06

Peter Smole ni več direktor podjetja GKN Driveline v Zrečah. Lastniki angleške multinacionalke so februarja na direktorsko mesto znova postavili Andreja Pokliča, ki je podjetje vodil do septembra 2015, zadnja tri leta in pol pa je bil operativni direktor skupine GKN podjetij v Evropi.

poklič andrej
Andrej Poklič

Razlogov za zamenjavo na čelu podjetja, za katerim je uspešno leto, lastniki niso navedli. Novi-stari direktor Andrej Poklič je dejal, da gre pri takšnih odločitvah vedno za kompromise in da je ponujeno delovno mesto sprejel tudi na podlagi predstavljenih načrtov: »Od lani ima GKN Driveline nove lastnike, ki organizacijsko in strukturno spreminjajo delovanje podjetja in ena od posledic tega je moja vrnitev na to delovno mesto.« Na direktorskem mestu je tako zamenjal Petra Smoleta, ki se je prejšnji teden potegoval za naziv Mladi manager 2018. Združenje manager ga je namreč umestilo med tri finaliste. Kot je povedal novi direktor, za zdaj še ni znano, kakšna bo nova vloga Smoleta in ali ostaja v podjetju.

Ambiciozne napovedi za leto 2019
V GKN Driveline Slovenija se ukvarjajo s proizvodnjo avtomobilskih transmisij in avto delov. Lani so v podjetju s 450 zaposlenimi po besedah Pokliča zabeležili rekordno prodajo, več kot 100 milijonov evrov. »Letos se spogledujemo s še večjim obsegom poslovanja. Načrtujemo približno sedemodstotno rast glede na leto 2018. Avtomobilska industrija je zelo nepredvidljiva, lahko se zgodi, kar se v delu Evrope ponekod že čuti, recesija. Kako globoka, je danes težko reči, zavedamo se, da se lahko dotakne tudi nas, saj skoraj vse, kar izdelamo, izvažamo, večinoma po Evropi,« je optimističen, a hkrati previden novi direktor. V podjetju bodo še naprej vlagali v izboljšave in nadgradnjo poslovnih procesov, saj nenehno težijo k izboljšanju produktivnosti. Investirali bodo tudi v znanje zaposlenih, saj želijo narediti večje in hitrejše korake na področju avtomatizacije in digitalizacije poslovanja.

FA Sherpa
Zreški GKN je lani prejel naziv savinjsko-zasavska gazela. Prodajo iz leta v leto povečuje, širi se tudi prostorsko. Samo za posodobitev proizvodnih procesov je podjetje zadnja tri leta namenilo več kot 20 milijonov evrov.

LKK, foto: SHERPA