Destinacija Velenje ima novo blagovno znamko

14:42

Turistična destinacija Velenje ima novo blagovno znamko. Pisana vetrnica se poslavlja, zamenjal jo bo stiliziran znak V. Nov je tudi turistični slogan, ki se glasi Mladostno mesto ob jezeru. Oboje bo potencialnim obiskovalcem in turistom sporočalo, kaj lahko pričakujejo ob obisku Velenja.

Nova blagovna znamka Velenje želi to destinacijo potencialnim obiskovalcem približati kot mladostno mesto ob jezeru in kot prostor, ki nudi obilo doživetij tako aktivnim turistom kot tistim, ki jih zanimajo raziskovanje ali urbani del mesta. Razlaga nove grafične podobe je prepuščena obiskovalcem. Kljub temu se za strukturo znamke skriva več sporočil, pravi direktor Zavoda za turizem Šaleške doline Franci Lenart. In sicer, da je Velenje mesto z rudarsko dediščino, da je mlado mesto, ki je nastalo v kratkem času, da je tam veliko festivalov, vključno z največjim otroškim festivalom ter da se na robu mesta, ki ima zanimivo modernistično arhitekturo, nahajajo tri jezera.

Lenart o sloganu mladostno mesto ob jezeru pravi

Nosilni barvi nove grafične podobe blagovne znamke Velenja sta zelena in rumena, glede na različna sporočila pa so možne še druge barvne kombinacije. Občina Velenje je za izdelavo nove destinacijske blagovne znamke, ki sta jo izdelali dve od ljubljanskih podjetij, iz proračuna namenila nekaj manj kot 13.000 evrov. Sodelavce zavoda in turistične ponudnike pa sedaj čaka naloga, kako znamko oživeti, da bo slednja dosegla prepoznavnost v slovenskem in širšem okolju.

TS

rpt
Direktor Zavoda za turizem Šaleške doline Franci Lenart.