Hitra cesta najzahtevnejši projekt avtocestnega omrežja

5:00

Družba za avtoceste Republike Slovenije namerava julija objaviti razpis za gradnjo hitre ceste od Slovenj Gradca proti Velenju na treh prednostnih mestih, in sicer pri priključkih Podgorje in Gaberke ter pri načrtovanem viaduktu Škale. Na Darsu ocenjujejo, da je ta del hitre ceste eden najzahtevnejših projektov avtocestnega omrežja doslej.

Na trasi tretje razvojne osi je predvidenih pet dvocevnih predorov, 26 viaduktov, 15 podvozov, 11 nadvozov in osem mostov. Zaradi vsega naštetega gre za zelo zahteven projekt, pravi predsednik uprave Darsa dr. Tomaž Vidic. “Morda je odsek celo nazahtevnejši projekt na avtocestnem omrežju doslej. Predvsem je zares impozantno število viaduktov, ki je petkrat večje na kilometer, kot je na že zgrajenem omrežju.”

Koliko časa bodo vozniki potrebovali, da bodo premagali razdaljo med Slovenj Gradcem in priključkom Šentrupert? Na odseku, dolgem okoli 32 kilometrov, naj bi vožnja trajala slabih 20 minut. Ker bo šlo za hitro cesto brez odstavnih pasov, bo omejitev hitrosti 100 kilometrov na uro. Ko bo cesta zgrajena, bo prometa po njej več kot po sedanjih poteh, še pojasnjuje prvi mož Darsa, saj nova cesta pomeni novo povpraševanje.

Vidic je še dodal, da naj bi bila trasa hitre ceste med Slovenj Gradcem in Velenjem v zgrajena do leta 2024. Takšna časovnica je predvidena, če bodo vsi postopki potekali nemoteno. Morebitne zamude naj bi trajale največ dve leti. Predviden rok dokončanja hitre ceste med Velenjem in Šentrupertom pa je zaradi ustavne presoje še vedno negotov.

TS
Foto: GrupA

DL3U8756