Nakupovali smo dobrodelno

10:36

Tudi letos – zdaj lahko rečemo že tradicionalno – smo akcijo končali v dobrodelnem duhu. Tokrat smo do vrha napolnili dva vozička za uporabnice Materinskega doma Celje, ki je namenjen materam z mlajšimi otroki, nosečnicam in ženskam, ki se znajdejo v socialni, osebni ali stanovanjski stiski. Njegove dejavnosti so namenjene uporabnicam, ki bivajo v domu, in njihovim otrokom, da si čim hitreje uredijo samostojno življenje izven materinskega doma. Poln voziček hrane, priboljškov in igrač je prevzela vodja materinskega doma Irena Romih, ki je ob tem izrazila veliko zadovoljstvo in hvaležnost. Voziček sta pomagala polniti tudi predstavnika podjetja Tuš, vodja korporativnega komuniciranja Anja Marjetič in vodja oglaševanja Matija Vedenik, ki sta napovedala uspešno sodelovanje še naprej. Končni znesek dobrot in priboljškov za Materinski dom Celje je znašal 427,90 evra. Vabljeni k sodelovanju tudi v prihodnji sezoni!

Foto: SHERPA

banner-ntrc-martinovanje

Deli